.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پارک‌خوابی در رشت ممنوع است

فرماندار رشت از آمادگی 150 واحد آموزشی و تمام هتل‌ها و مهمانپذیرها و مساجد برای پذیرایی از مسافران نوروزی این شهرستان خبر داد و گفت: هرگونه چادر زدن و پارک‌خوابی در پارک‌های رشت ممنوع است.


به گزارش شمال نیوز  سید ولی‌الله عظمتی امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه تمام امکانات و دستگاه‌های اجرایی و خدماتی رشت آماده استقبال از مسافران نوروزی است، اظهار داشت: تمام هتل‌ها، مهمانپذیرها و مدارس گیلان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

وی، ادامه داد: 150 واحد آموزشی برای پذیرایی از مسافران نوروزی رشت آماده شده که با یک‌هزار و 300 اتاق می‌تواند 8 هزار نفر را در خود اسکان دهد.

فرماندار رشت، با بیان اینکه حق توزیع مواد غذایی در این شهرستان فراهم شده است، افزود: هلال احمر پایگاه‌های سیار و ثابت خود را راه‌اندازی کرده و با استقرار چادر و نیروها آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است.

وی، از آمادگی 52 مرکز اورژانس در استان خبر داد و ابراز داشت: آموزش و پرورش نیز با در نظر گرفتن مکان‌هایی برای اسکان، مسافران فرهنگی و غیرفرهنگی را در خود  جای می‌دهد.

عظمتی، آمادگی مساجدهای شهری بین راهی با امکانات را برای پذیرایی از مسافران نوروزی اعلام کرد و اذعان داشت: در نوروز 91 نیز مانند نوروز سال گذشته هرگونه پارک‌خوابی ممنوع است و مسافران به طرف مساجد و یا محوطه پارک‌ها و مدارس راهنمایی می‌شوند.

وی، با تاکید بر اینکه چادر زدن در پارک‌های رشت ممنوع است، خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی به طرف کمپینگ‌ها هدایت می‌شوند.

فرماندار رشت، از آمادگی نانوایی‌های این شهرستان در نوروز 91 خبر داد و یادآور شد: برای اینکه مسافران مشکل نان نداشته باشند شیفت‌های پخت نان اضافه شده است.

به گفته وی، بیش از 837 نانوایی در شهرستان رشت فعالیت می‌کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی شیخ ویسی 24 اسفند 1390
بفرمایید که می خواهید مردم بیچاره دیگه مسافرت هم نروند ، چون هزینه های مسافرخانه ها وهتل ها خیلی پایین است!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.